تکنیک‌های اقناع در تبلیغات

واژه اقناع که در برگیرنده معنی قانع کردن و یا خشنود ساختن است، کاربردهای بسیاری در حرفه‌های مختلف مانند خبرنویسی،  فیلمسازی، فعالیت‌های تاثیرگذار بر اذهان عمومی و… دارد. در دنیای تبلیغات نیز مانند سایر فعالیت‌های حرفه‌ای اشاره شده، فنون و…

تکنیک های مهم در متقاعد سازی مخاطب

از نکات مهم در مذاکره، توجه به متقاعد سازی و اقناع مخاطب است؛ در بسیاری از مذاکره ها و ارتباطات، ممکن است با وجود تایید مخاطب، اقناع صورت نپذیرد و آن واکنش و کنشی که باید بعد از مذاکره صورت…

درباره بازاریابی محتوایی و تولید محتوا بیشتر بدانیم

بازاریابی محتوا، عبارت پُرطرفدار و مرسوم این روزهای دنیای کسب‌وکار است. کمتر برندی را می‌توان پیدا کرد که به بازاریابی محتوایی، تولید محتوا و استفاده از محتوا در کسب‌وکار خود فکر نکرده باشد. اگر شما هم با سوالاتی پُرشمار درباره‌ی…

روابط عمومی دیجیتال (DPR)

قش روابط عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین و فاز…

الزامات قبل از انتشار محتوا

یک لحظه ترسناک قبل از انتشار محتوا درست زمانی است که صدای ضعیفی در سر شما می‌پرسد، “آیا این اصلا خوب است؟” “خوب” فقط یک کلمه‌ توصیفی است؛ محتوای شما باید موثر، متمرکز، روشن، و با ارزش مرتبط باشد. فکر کردن…

بهترین زمان برای انتشار محتوا در بازاریابی دیجیتال

منبع: HBR : این روزها بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات محصول یا خدمات خود فقط از یک روش استفاده نمی‌کنند. آنها برای آنکه از میدان رقابت حذف نشوند، چند روش را به‌کار می‌گیرند، از جمله بازاریابی چاپی (مثل بروشورها، مجله‌های…

گام های اصلی در تدوین استراتژی محتوا

چرا باید استراتژی محتوا داشته باشیم؟ آیا واقعا لازم است؟ بدون استراتژی، بازاریابی محتوای شما به اصطلاح باری به هر جهت حرکت می‌کند و هرگز نمی‌توانید یک جهت مشخص داشته باشید. از طرف دیگر هیچ متر و معیاری برای اندازه‌گیری…

کتابچه راهنمای تولید و انتشار محتوای دیجیتال

علیرغم تاکید فراوان فعالان حوزه کسب و کارهای دیجیتال بر اهمیت محتوا و توجه ویژه ای که در چند ساله اخیر بر اهمیت محتوای دیجیتال شده است، متاسفانه منبعی از نظریه های کاربردی بصورت تجمیعی در این خصوص وجود ندارد…

چگونگی تبدیل به کپی رایتر حرفه ای

اگر با مفهوم کپی رایتینگ آشنا نباشید، شاید اولین سؤالی که برایتان به وجود آید این باشد که کپی رایتر چیست؟ ( کپی رایتر حرفه‌ای به کنار!) در حقیقت بسیاری از مردم هیچ تصوری از مفهوم و کارایی کپی رایترها…

چگونگی تولید محتوای اثرگذار

تمام تیم‌های تولید محتوا، فارغ از اندازه شان، می توانند از راهنمایی های موجود در این بخش استفاده کنند. قرفی ندارد شما صاحب یک مجموعه باشید که تنها شب‌ها تولید محتوا می‌کند یا عضو تیم تولید محتوایی باشید که در…