در صورتی که مایل نیستید هزینه استخدام و استقرار نیروی روابط عمومی و متخصص رسانه را بدهید می توانید با هزینه ای کمتر آن را به مجموعه ما بسپارید.

ضمنا می توانید توانمند سازی و آموزش نیزوهای انسانی حوزه رسانه و روابط عمومی خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به کارشناسان حرفه ای تبدیل شوند.

ما دقیقا برای شما چکار میکنیم؟

استراتژی های روابط عمومی دیجیتال اساسا بر انتشار مقاله و کسب بک لینک از وب سایت ها و بلاگ های مرتبط تمرکز دارد. همچنین روابط عمومی دیجیتال به ایجاد و گسترش روابط با خبرنگاران برای درج نام برند در مطبوعات اشاره دارد. با این حال روش های مختلفی برای اجرای این امر وجود دارد. در این قسمت مهم ترین استراتژی های روابط عمومی دیجیتال معرفی می شوند:

  • انتشار مقالات آنلاین برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت
  • شبکه سازی با خبرنگاران و روزنامه نگاران برای به دست آوردن بک لینک
  • درج رپورتاژ اگهی و محتوای ارزشمند در صفحات خبری معتبر
  • ارتباط با بلاگرها برای به دست آوردن بک لینک و منشن (اشاره شدن) در بلاگ های مرتبط
  • بازاریابی افراد تاثیرگذار برای به دست آوردن منشن و اعتبار رسانه های اجتماعی
  • برنامه های وابستگی (affiliate programs) که بلاگرها برای ارجاع مشتریان به شما از آن استفاده می کنند.
  • وقایع خبری آفلاین و یا وقایع بلاگرها جهت ایجاد پوشش آنلاین
  • به اشتراک گذاری اینفوگراف ها

چطور می توان از روابط عمومی دیجیتال در کمپین بازاریابی آنلاین استفاده کرد.

کمپین روابط عمومی دیجیتال مولفه حیاتی بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهایی است که به دنبال رهبری در بازار هستند. برای کسب بهترین نتیجه، کمپین روابط عمومی دیجیتال باید با کمپین سئو سایت تلفیق شود. کمپین روابط عمومی دیجیتال و کمپین سئو در کنار یکدیگر می توانند باعث افزایش رتبه بندی و ترافیک ارگانیک سایت شود. با این حال روابط عمومی دیجیتال می تواند باعث تقویت صفحات ضعیف فرود شود و ترافیک  صفحات آهسته را نیز افزایش دهد. از طرفی در صورتی که روابط عمومی دیجیتال با سئو توام شود می تواند روند جستجو با کلمات کلیدی را قوت بخشد و باعث پوشش دهی بیشتر عبارات جستجوی افراد در اینترنت شود. بسیاری از کمپین های روابط عمومی دیجیتال از مولفه های بازاریابی اینفلوئنسرها نیز استفاده می کنند.

قدرت رسانه های اجتماعی

کمتر ابزاری مانند رسانه های اجتماعی می تواند در روابط عمومی دیجیتال موثر و موفق عمل کند. از طریق رسانه های اجتماعی می توانید به طیف وسیعی از مشتریان و اینفلوئنسرها دسترسی یابید، استراتژی رقبای خود را مطالعه کنید، و در بخش های دست نخورده بازار نفوذ کنید. با انتشار مداوم محتوا می توانید به ترویج آن از طریق شبکه های اجتماعی بپردازید و دیگران را نیز تشویق به اشتراک و ترویج محتوای خود کنید. همواره به یاد داشته باشید که رسانه های اجتماعی به شما فرصت ایجاد ارتباط و گفتگو با مخاطبانی می دهد که از طریق روابط عمومی سنتی هرگز قادر به ایجاد آن نبودید. با این پلت فرم، امکان جلب توجه مخاطبان هدف خود را می یابید و به جای تلاش مداوم به فروش به شیوه ای ظریف آنان را ترغیب به خرید می کنید. علاوه بر آن از این طریق از نیازها و سلایق آنان آگاهی می یابید.

کاربران اینترنت فعالانه در رسانه های اجتماعی شرکت می کنند و این یعنی شما نیز نیاز دارید تا نام برند خود را در آنجا تقویت کنید. تبادل نظر و ارتباط با مشتریان در مکانی که آنها بیشتر احساس راحتی می کنند باعث می شود به طور طبیعی نام برند و شهرت خود را تقویت کنید.