محتوای تولید شده از درگاه های رسانه ای شما ( وب سایت و یا شبکه های اجتماعی ) یا سایر درگاه های رسانه ای ( رپرتاژ و تبلیغات ) منتشر می شود.

ما دقیقا برای شما چکار میکنیم؟

یک ) انتخاب پلتفرم انتشار متناسب با استراتژی

بسیته به پرسونای مخاطب، شخصیت و اهداف برند، نوع، شکل و قالب محتوا انتخاب می گردد و نهایتا مشخص می گردد این محتوا مناسب انتشار در کدام درگاه رسانه است. درگاه هایی مثل وب سایت، وبلاگ، کانال ها و صفحات در شبکه های اجتماعی و … نمونه ای از درگاه های انتشار محتوا هستند که متناسب با استراتژی محتوا مشخص می گردد.

دو) زمان بندی انتشار متناسب با قالب و پلتفرم

با توجه به اینکه یکی از مولفه های مهم استراتژی محتوا، زمان انتشار آن است و در طرح های تدوین شده این مهم به شکل دقیقی برنامه ریزی شده است، بسته به نوع محتوا و پلتفرمی که قرار است محتوا روی آن منتشر شود، زمانبندی انتشار هم از اهمیت بسیاری برخوردار است. این جدول زمانی تدوین شده و در طرح انتشار قرار می گیرد.

سه ) انتشار محتوا ( بصورت دستی یا اتوماتیک )

بوسیله روش دستی ( کارشناسان ) و یا روش اتوماتیک ( ربات های برنامه ریزی شده ) درگاه رسانه ای مذکور بروز رسانی می شود و محتوای مد نظر بارگزاری و منتشر می شود.